تنوع محصولات
قیمت مناسب
گارانتی مطمئن
سبد خرید

شرکت HPE درصدد تسریع سرعت پیشرفت هوش مصنوعی

Facebook
Twitter
LinkedIn
سبد آی تی | sabadit | شرکت HPE درصدد تسریع سرعت پیشرفت هوش مصنوعی

شرکت HPE درصدد تسریع سرعت پیشرفت هوش مصنوعی

شرکت Hewllet Packard یک شرکت جهانی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند سرعت دستیابی به نتایج را بالا ببرند. HPE دهه‌هاست برپایه تجسم آینده و نوآوری برای پیشرفت زندگی و همچنین کار افراد ساخته شده است که راه‌حل‌های هوشمندانه و منحصربه‌فرد را به عنوان یک سرویس ارائه می‌کند. HPE با ارائه سرویس ابری، محاسبات با عملکرد بالا و هوش مصنوعی به مشتریان برای توسعه مدل‌های کسب‌وکاری جدید، مشارکت در راه‌های جدید و افزایش عملکرد عملیاتی کمک می‌کند. شرکت Hewlett Packard اعلام کرده که به وسیله سیستم جدید توسعه یادگیری ماشین، موانع را برای شرکت‌ها به منظور آموزش و ساخت آسان مدل‌های یادگیری ماشین از بین خواهد برد. این سیستم جدید که به صورت هدفمند برای هوش مصنوعی ساخته شده است یک راه حل جامع برای پلتفرم یادگیری ماشین، محاسبات، شتاب دهنده‌ها و شبکه برای گسترش و آموزش مدل‌های هوش مصنوعی دقیق‌تر و سریع‌تر در واحد مقیاس را باهم ادغام می‌کند. سیستم پیشرفته یادگیری ماشین HPI برپایه استراتژی سرمایه‌گذاری HPE در دستیابی به هوش مصنوعی بنا شده است تا پلتفرم یادگیری ماشین را که اکنون محیط توسعه یادگیری ماشین HPE نامیده می‌شود، با پیشنهادات هوش مصنوعی و محاسبات با کارایی بالا ترکیب کند. با سیستم جدید توسعه یادگیری ماشین HPE، کاربران می‌توانند سرعت دستیابی به نتایج حاصل از ساخت و آموزش مدل‌های ماشین را از چند هفته یا چند ماه به چند روز کاهش دهند.

اولین پذیرنده سیستم توسعه یادگیری ماشین HPE، آموزش مدل غول پیکر هوش مصنوعی چند وجهی را با سرعتی بی‌سابقه راه‌اندازی کرد.

HPE اعلام کرد Aleph Alpha، کارآفرین آلمانی هوش مصنوعی، سیستم پیشرفته یادگیری ماشین HPE را برای آموزش چند وجهی هوش مصنوعی که شامل پردازش زبان طبیعی و دید کامپیوتری است به کار گرفته است. با ترکیب کردن تصویر و متن در پنج زبان با درکی انسان محور، این کار مرزهای هوش مصنوعی مدرن را برای همه زبان‌‌ها و موارد مبتنی بر تصویر مانند دستیار هوش مصنوعی برای ایجاد متن‌های پیچیده افزایش می‌دهند. از جمله اموری مانند درک خلاصه های سطح بالا، جستجو کردن اطلاعات از بین صدها سند و استفاده از دانش تخصصی در زمینه مکالمه. با استفاده از سیستم توسعه یادگیری ماشین HPE، Aleph سریعا سیستمی راه اندازی کرد و با ترکیب و نظارت بر صدها GPU، شروع به آموزش موثر نمود.

جاستین هاتارد، معاون اجرایی و مدیر کل می‌گوید: شرکتها در صدد این هستند تا محصولات و خدمات خود را متمایز کنند، اما اغلب در راه‌اندازی زیرساخت‌های مورد نیاز خود برای ساخت و آموزش مدل‌های هوش مصنوعی با مشکل مواجه می‌شوند.

سیستم توسعه یادگیری ماشین HPE راه‌حل های اثبات شده HPC را برای یادگیری عمیق با پلتفرم نرم‌افزار یادگیری ماشین ترکیب می‌کند تا بتواند یک راه حل کارآمد خارج از چارچوب برای سرعت بخشیدن به زمان ارزش‌گذاری و به دست‌ آوردن نتایج با هوش مصنوعی فراهم کند.

حذف موانع برای تحقق پتانسیل کامل هوش مصنوعی با راه‌حل کامل یادگیری ماشین

سازمان‌ها هنوز نتوانسته‌اند در زیرساخت‌های هوش مصنوعی خود به بلوغ برسند. طبق IDC مهم‌ترین و پرهزینه‌ترین سرمایه گذاری برای شرکت‌هایی است که قصد دارند سرعت به نتیجه رسیدن آزمایش و مرحله نمونه سازی خود را برای توسعه محصولات و خدمات هوش مصنوعی افزایش دهند. به طور معمول، اتخاذ زیرساخت‌های هوش مصنوعی برای پشتیبانی از توسعه و آموزش مدل‌، نیازمند یک مرحله پیچیده و چند مرحله‌ای است که شامل: خرید، راه‌اندازی و مدیریت نرم افزار یک اکوسیستم است که محاسبات، ذخیره‌سازی، اتصال و شتاب‌دهنده‌های تخصصی را شامل می‌شود. سیستم پیشرفته یادگیری ماشین HPE با ارائه راه‌حل‌هایی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با دور زدن پیچیدگی موارد مربوط به اتخاذ زیرساخت‌‌های هوش مصنوعی بتوانند شروع به ساخت و آموزش مدل‌های یادگیری ماشین بهینه شده کنند.

دستیابی به مدل‌های دقیق با سیستم توسعه یادگیری ماشین HPE

این سیستم با پیشرفته‌ترین آموزش‌های توزیع شده و بهینه‌سازی هایپرپارامتر خودکار و جستجوی معماری عصبی که کلید الگوریتم یادگیری ماشین است، به بهبود دقت مدل‌ها کمک می‌کند. سیستم توسعه یادگیری ماشین HPE، محاسبات بهینه شده، محاسبه شتاب و اتصالات را ارائه می‌دهد که محرک‌های کلیدی عملکرد برای مقیاس بندی موثر مدل‌ها برای ترکیبی از بارهای کاری هستند، که از پیکربندی کوچک با پردازنده گرافیکی 32 تا پیکربندی بزرگ 256 هستند.

سیستم توسعه یادگیری ماشین HPE با پردازنده گرافیکی 32، تقریبا 90 درصد راندمان مقیاس‌بندی را برای پردازش زبان طبیعی ارائه می‌دهد. علاوه بر این سیستم توسعه یادگیری ماشین با پردازنده گرافیکی 32، 7.5 برابر پردازش زبان طبیعی سریع‌تر به نسبت سیستمی با پردازنده گرافیکی مشابه اما با اتصالی کمتر از حد مطلوب ارائه می‌دهد.

تسریع در تولید POC با راه‌حل‌های آماده به کار، توسعه و آموزش هوش مصنوعی

این سیستم با پیشرفته‌ترین آموزش‌های توزیع شده و بهینه‌سازی هایپرپارامتر خودکار و جستجوی معماری عصبی که کلید الگوریتم یادگیری ماشین است، به بهبود دقت مدل‌ها کمکسیستم توسعه یادگیری ماشین HPE، به صورت یک راه‌حل یکپارچه ارائه می‌شود که زیرساخت هوش مصنوعی از قبل پیکربندی و نصب شده را برای توسعه مدل و آموزش در مقیاس ارائه دهد. به عنوان قسمتی از این پیشنهاد، خدمات HPE Pointnext نصب و راه‌اندازی نرم افزار در محل را ارائه می‌دهد و به کاربران این اجازه را می‌دهد که مدل‌های یادگیری ماشین را برای بینش سریع‌تر و دقیق‌تر از داده‌های خود پیاده‌سازی کرده و آموزش دهند.

سیستم توسعه یادگیری ماشین HPE با یک بلوک ساختمانی کوچک و با گزینه‌هایی برای افزایش مقیاس شروع می‌شود. این پیکربندی شامل موارد زیر است:

  • پلتفرم نوآورانه یادگیری ماشین با محیط توسعه یادگیری ماشین HPE برای توسعه سریع شرکت‌ها
  • زیرساخت بهینه شده هوش مصنوعی با استفاده از سیستم HPE Apollo 6500 Gen10 Plus برای ارائه قابلیت محاسبات عظیم و تخصصی با 8 پردازنده گرافیکی NVIDIA A100 80GB
  • فعال کردن نظارت و مدیریت متمرکز برای عملکرد بهینه با مدیریت عملکرد HPE Cluster
  • مدیریت و کنترل اجزای سیستم با استفاده از سرور HPE ProLiant DL325 و سوییچ 1 گیگابایتی اترنت Aruba CX 6300
  • اطمینان از عملکرد ارتباطات محاسباتی و ذخیره‌سازی با استفاده از پلتفرم شبکه‌ای NVIDIA Quantum InfiniBand

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

آخرین مطالب

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه
مقایسه ×
بیایید مقایسه کنید! به خرید ادامه دهید