تنوع محصولات
قیمت مناسب
گارانتی مطمئن
سبد خرید

شرکت HPEدر صدد تصاحب OpsRamp

Facebook
Twitter
LinkedIn
سبد آی تی | sabadit | شرکت HPEدر صدد تصاحب OpsRamp
سبد آی تی | sabadit | شرکت HPEدر صدد تصاحب OpsRamp

شرکت HPE در صدد تصاحب OpsRamp جهت حرکت به سوی رهبری ابر هیبریدی و توسعه GreenLake به مدیریت عملیات فناوری اطلاعات

شرکت Hewlett Packard Enterprise در مارس 2023 اعلام کرد که وارد یک قرارداد قطعی برای خرید OpsRamp، یک شرکت مدیریت عملیات فناوری اطلاعات(ITOM) که مانیتور، نظارت، اتوماسیون و مدیریت زیرساخت‌های IT، منابع ابری، بارهای کاری و برنامه‌هایی برای محیط‌های هیبریدی و چند ابری را برعهده دارد، شده است. تخمین زده شده که ITOM یک بازار در حد 39 میلیارد دلار دارد. یکی کردن راه‌حل‌های مدیریت عملیات دیجیتال ترکیبی OpsRamp با پلتفرم HPE GreenLake و پشتیبانی آن با سرویس‌های HPE، پیچیدگی‌های عملیاتی محیط‌های چند ابری فناوری اطلاعات را که در یک محیط عمومی ابری و مکان‌ها و در محل‌ها هستند، کاهش می‌دهد.

تکنولوژی OpsRamp، اکتشاف، مشاهده، اتوماسیون و رزولوشن وقایع رو با هوش مصنوعی برای عملیات فناوری اطلاعات(Alops) ارائه می‌کند و همچنین دید وسیع، مشاهده‌پذیری و کنترل کامل را در محیط‌های فناوری اطلاعات هیبردی و چند ابری فراهم می‌کند. این قابلیت‌ها شامل محاسبات گسترده، شبکه و ذخیره‌سازی به همراه منابع ابری، کانتینرها، ماشین‌های مجازی و برنامه‌ها می‌شود. طبق IDC، %64 سازمان‌ها از چندین ارائه دهنده فضای ابری استفاده می‌کنند. که این امر باعث می‌شود توانایی مدیریت عملیات فناوری اطلاعات در محیط‌های ابری ناهمگن به صورت ویژه‌ای اهمیت پیدا کنند.

Russo مدیر ارشد فناوری شرکت HPE می‌گوید: امروزه مشتریان مدیریت چندین فضای ابری را با مدل‌ها و ابزارهای عملیاتی فناوری اطلاعات مختلف انجام می‌دهند که این امر باعث افزایش چشم‌گیری در هزینه‌ها و پیچیدگی مدیریت عملیات دیجیتال شده است. ترکیب OpsRamp و HPE باعث حذف شدن این موانع خواهد شد و به طور موثرتری مدیریت بخش‌های فناوری اطلاعات چند ابری را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. این موضوع، رهبری فضای ابر هیبریدی HPE را ارتقا داده و دسترسی پلتفرم HPE GreenLake را به مدیریت عملیات فناوری اطلاعات گسترش می‌دهد.

پلتفرم HPE GreenLake، پایه و اساس تجربه ابر هیبریدی

پلتفرم HPE GreenLake، برای مشتریان و شرکت‌ها یک تجربه هیبرید ابر یکپارچه و دسترسی آسان به سرویس‌های ابری را فراهم می‌کند. با اضافه شدن خدمات OpsRamp مشتریان جدید و قدیمی HPE که به طور قابل توجهی با پیچیدگی در سیستم‌ها و حجم کاری فناوری اطلاعات مواجه بودند می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های فناوری اطلاعات را به طور موثرتری مدیریت کنند و حوادث را سریع‌تر اصلاح نمایند. در مجموع سازمان‌ها از یک پلتفرمی که می‌توانند در آن دارایی‌های ابر هیبریدی خود را خودکارسازی، هماهنگ و اداره کنند، بهره می‌‌برند. با قابلیت‌های OpsRamp مشتریان می‌توانند به طور موثرتری محیط‌های ابری ناهمگن خود را مدیریت کنند، هزینه‌های عملیاتی را به طور چشم‌گیری کاهش دهند و به طور کلی تجربه فناوری اطلاعات را برای کاربران بهبود بخشند. قابلیت‌ها شامل یکپارچه سازی ابزارهای چند فروشنده است. خودکارسازی و ساده کردن فرآیندهای دستی با AIOps و همچنین به طور قابل توجهی می‌توان با نظارت و مشاهده در حوادث بهبود ایجاد کرد. OpsRamp که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا قرار دارد، بخشی از سرمایه‌گذاری ریسکی شرکت HPE در سال 2020 بود. OpsRamp یک پلتفرم مدیریت عملیات دیجیتال هیبریدی ارائه می‌دهد که از هزاران مشتری خود در کل جهان برای مدرن سازی و کاهش هزینه‌های مدیریت عملیات دیجیتالی آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

ترکیب کردن راه‌حل مدیریت عملیات دیجیتال هیبریدی OpsRamp با پلتفرم HPE GreenLake یک پیشنهاد بسیار عالی را برای سازمان‌هایی که به دنبال نوآوری و پیشرفت هستند، ارائه می‌دهد. مدیرعامل OpsRamp می‌گوید: “ما مشتاقانه منتظر هستیم تا از مقیاس و دسترسی موتور جهانی HPE برای عرضه به بازار استفاده کنیم و از این طریق پیشنهاد منحصر به فرد خود را ارائه دهیم و برای این کار به عنوان بخشی از HPE هیجان زده‌ایم.” امروزه HPE GreenLake بیش از 65000 کاربر را پشتیبانی می‌کند، بیش از دو میلیون دستگاه متصل را تامین می‌کند و همچنین بیش از یک اگزابایت داده را با مشتریان در سراسر جهان مدیریت می‌کند.

درباره HPE GreenLake

پلتفرم HPE GreenLake به مشتریان این امکان را می‌دهد تا نوسازی اولیه داده‌ها را سرعت بخشند و خدمات ابری را ارائه می‌دهد. در سه ماهه اول سال 2023، HPE گزارش داد که نرخ اجرای درآمد سالیانه بیش از 1 میلیارد است که این عدد در مقایسه با سال گذشته افزایش 31 درصدی را تجربه کرده است. این پلتفرم مقیاس پذیر، امنیت بالا با کنترل قوی را ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

آخرین مطالب

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه
مقایسه ×
بیایید مقایسه کنید! به خرید ادامه دهید