تنوع محصولات
قیمت مناسب
گارانتی مطمئن
سبد خرید

پردازنده های Intel Xeon

Facebook
Twitter
LinkedIn
سبد آی تی | sabadit | پردازنده های Intel Xeon
پردازنده های اینتل

پردازنده های Scalable Intel Xeon

بینش عملی داشته باشید ، روی امنیت پیشرفته سخت افزاری حساب کنید و ارائه خدمات پویا را با پردازنده های Intel Xeon مقیاس پذیر گسترش دهید. از زیرساخت ابر ترکیبی و پر کاربردترین برنامه های خود – از جمله تجزیه و تحلیل حافظه ، هوش مصنوعی ،

رانندگی خودکار ، محاسبات با کارایی بالا (HPC) و تحول شبکه – پشتیبانی کنید.

پردازنده Intel Xeon Platinum:

سی پی یو Intel Xeon پایه و اساس  امن، چابک و ابر ترکیبی دیتا سنترها هستند. با افزایش امنیت مبتنی بر سخت افزار و عملکرد استثنایی دو ، چهار و هشت + سوکت ، این پردازنده ها برای تجزیه و تحلیل در زمان واقعی ، یادگیری ماشین ، هوش مصنوعی و بارهای چند ابر ساخته شده‌اند.

این خانواده پردازنده با ارائه خدمات داده ای قابل اعتماد و پیشرفته از نظر سخت افزاری ، جهش های چشمگیری در فناوری ورودی / خروجی ، حافظه ، ذخیره سازی و شبکه برای بهره گیری از بینش های عملی از دنیای فزاینده انرژی ما ایجاد می کند.

پردازنده های طلایی Intel Xeon

با پشتیبانی از سرعت بالاتر حافظه و افزایش ظرفیت حافظه، پردازنده‌های Intel® Xeon® Gold پیشرفت چشمگیری در عملکرد ، قابلیت اطمینان پیشرفته و امنیت سخت افزاری دارند. برای تقاضای مرکز داده اصلی، محاسبه چند ابر و بارهای شبکه و ذخیره سازی بهینه شده است. با مقیاس پذیری حداکثر چهار سوکت ، برای دامنه وسیعی از حجم کار مناسب است.

پردازنده های Intel Xeon Silver

پردازنده نقره ای Intel Xeon عملکرد اساسی ، سرعت حافظه بهبود یافته و بازده انرژی را ارائه می دهند. عملکرد پیشرفته سخت افزاری مورد نیاز برای محاسبات ورودی مرکز داده ، شبکه و ذخیره سازی.

پردازنده های برنز Intel Xeon

پردازنده های Intel® Xeon® Bronze عملکرد ورودی برای مشاغل کوچک و سرورهای ذخیره سازی اساسی را ارائه می دهند. قابلیت اطمینان ، در دسترس بودن و قابلیت سرویس دهی سخت افزاری که برای پاسخگویی به نیازهای این راه حل های ابتدایی طراحی شده است.

پردازنده های اینتل

پردازنده های Intel Xeon سری D

پردازنده های Intel Xeon سری D عملکرد بهینه شده حجم کاری را در محیط های فضا و نیرو ، از مرکز داده تا تجزیه و تحلیل داده ها و گسترش راه حل ها ارائه می دهند. این پردازنده های نوآورانه سیستم روی تراشه از شبکه های با تراکم بالا ، تک سوکت ، فضای ذخیره سازی و محاسبات cloud edge با طیف وسیعی از قابلیت های امنیتی ، شبکه و شتاب پشتیبانی می کنند.

  1. پردازنده Intel Xeon D-1602 (3M Cache ، 2.50GHz)
  2. پردازنده Intel Xeon D-1653N (حافظه پنهان 12M ، 2.80 گیگاهرتز)
  3. پردازنده Intel Xeon D-1622 (6M Cache ، 2.60GHz)
  4. پردازنده Intel Xeon D-1623N (6M Cache ، 2.40GHz)

اپلیکیشن های هدف:

  • شبکه: ببینید که چگونه سی پی یو های Intel Xeon سری D برای سرعت بخشیدن به تبدیل شبکه در جایی که تجهیزات  زیر ساخت شبکه کنترل می شود استفاده می شود. درباره عملکرد پردازش بسته ، کاربردهای مجازی مشتری پیش بینی تجهیزات (vCPE) و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.
  • ذخیره سازی: پردازنده های Intel Xeon سری D می توانند جزئی جدایی ناپذیر در استراتژی ذخیره سازی مقیاس ذخیره سازی ، ارائه عملکرد و ظرفیت برای راه حل های ذخیره سازی متراکم با مصرف کم انرژی مانند خدمات ذخیره سازی گرم باشند.
  • ابر: از نزدیک کردن محاسبات تا حد امکان به منبع داده به منظور کاهش تاخیر تا کاربردهای خاص در توزیع محتوا و خدمات ابر ویژه ، ببینید که چگونه پردازنده های Intel® Xeon® D عملکردی را برای استفده بهتر از پهنای باند و کاهش تاخیر انجام می دهند.
پردازنده های اینتل

پردازنده های Intel Xeon سری W

پردازنده های Intel® Xeon® W برای طیف گسترده ای از متخصصان خلاق طراحی شده اند. سیستم عامل‌هایی که دارای سی پی یو های Intel Xeon سری W هستند ، بهترین سیستم عامل های سازنده حرفه ای هستند  عملکرد، امنیت و قابلیت اطمینان فوق العاده همراه با قابلیت های پلت فرم توسعه یافته برای VFX ، رندر سه بعدی، ارائه نسخه برنامه‌ریزی شده گردش کار به یک یا چند دستگاه،  3DCADپیشرفته  را دارا هستند.

  1. پردازنده Intel Xeon W-10855M (حافظه پنهان 12M ، حداکثر 5.10 گیگاهرتز)
  2. پردازنده Intel Xeon W-10885M (حافظه پنهان 16M ، تا 5.30 گیگاهرتز)
  3. پردازنده Intel Xeon W-1270 (حافظه پنهان 16M ، 3.40 گیگاهرتز)
  4. پردازنده Intel Xeon W-1250P (حافظه پنهان 12M ، 4.10 گیگاهرتز)
پردازنده های اینتل

پردازنده های Intel Xeon سری E

پردازنده های Intel Xeon E عملکرد اساسی و فناوری های پیشرفته امنیتی را برای راه حل های ورود سرور، ایستگاه های کاری حرفه ای و سرویس های ابری امن ارائه می دهند. . با گرافیک یکپارچه Intel® UHD موجود است.

  1. پردازنده Intel Xeon E-2226G (حافظه پنهان 12M ، 3.40 گیگاهرتز)
  2. پردازنده Intel Xeon E-2234 (حافظه پنهان 8M ، 3.60 گیگاهرتز)
  3. پردازنده Intel Xeon E-2236 (حافظه پنهان 12M ، 3.40 گیگاهرتز)
  4. پردازنده Intel Xeon E-2244G (حافظه پنهان 8M ، 3.80 گیگاهرتز)

مطالعات موردی:

  • پردازنده های Intel Xeon سری E مشاغل کوچک را فعال نگه می دارند: مطمئن شوید که داده های کسب و کار شما با یک سرور حرفه ای قابل دسترس و محافظت است.
  • Intel vPro® Platform for Workstations: فناوری Intel vPro در پلتفرم Intel Xeon E پشتیبانی می شود و ویژگی های امنیتی پیشرفته ، فناوری های محافظت از هویت و قابلیت کنترل از راه دور را ارائه می دهد. Intel Hardware Shield . این ویژگی امنیتی داخلی اکنون شامل، Intel System Security Report یک قابلیت جدید گزارشگری است که به طور منحصر به فردی قابلیت مشاهده در سیستم عامل و BIO را برای شناسایی بهتر فعالیت های مخرب را فراهم می کند. بخشی از پلتفرم Intel vPro است و به کاهش BIOS به عنوان سطح حمله کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

آخرین مطالب

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه
مقایسه ×
بیایید مقایسه کنید! به خرید ادامه دهید